Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów

Dokładamy wszelkich możliwych starań aby zdjęcia oferowanych przez nas produktów były jak najwyższej jakości oraz oddawały rzeczywisty wygląd produktów, a opisy tworzymy jak najbardziej szczegółowo. Jeśli jednak z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań to masz prawo do zwrócenia go nam przez okres 30 dni od daty odebrania paczki.

Powodu rezygnacji nie musisz nam podawać jednak będzie nam bardzo miło jeśli dowiemy się co było przyczyną odstąpienia od umowy. Taką informację możesz umieścić na wysłanym wraz z produktem/produktami formularzu zwrotu. Pomoże to nam jeszcze bardziej udoskonalić ofertę oraz unikąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Procedura zwrotu krok po kroku

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu produktu
  2. Spakuj paczkę wraz z całą otrzymaną zawartością (produkty, paragon lub faktura, formularz zwrotu) w sposób gwarantujący nieuszkodzenie zawartości podczas transportu
  3. Wyślij paczkę na nasz adres: ul. Trocera 20, 41-819 Zabrze. Koszt przesyłki podczas zwrotu towaru pokrywa Kupujący. Paczek wysłanych za pobraniem nie przyjmujemy. Zwrot towarów następuje przelewem na podane przez Kupującego konto. (w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki)

Prosimy mieć na uwadze, że warunkiem koniecznym pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest otrzymanie przez nas produktów nie uszkodzony oraz nie posiadających śladów użytkowania, poza tymi wynikającymi ze zwykłego zarządu.

Jak poprawnie przygotować paczkę

Zwracany towar najlepiej zapakować do tego samego kartonu w którym został dostarczony (lub innego o podobnych parametrach) z wykorzystaniem elementów zabezpieczających takich jak folia bąbelkowa, papier, styropian itp. w taki sposób aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu lub ewentualnych przeładunków w sortowniach kurierskich.

Reklamacje

Wysyłane przez nasz sklep produktu są nowe, nigdy nie były używane oraz objęte są 2-letnią gwarancją. Jeśli natomiast otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu, jest wybrakowany lub niezgodny z zamówieniem to masz prawa go reklamować.

Jeśli produktu został uszkodzony podczas transportu i stwierdzono to podczas otwierania paczki przy kurierze to możesz zwrócić mu produkt - paczki są ubezpieczone. Kurier wypełni odpowiedni formularz po czym firma kurierska zwróci pieniądze na wskazane konto.
Jeśli jednak wada została stwierdzona później lub w trakcie użytkowania, a także jeśli zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem to poinformuj nas o tym, a my wskażemy dalsze kroki postępowania.

Odnośnie reklamacji prosimy o wiadomość na adres: info@artigiano.pl

W treści reklamacji należy podać:

  • imię i nazwisko osoby zamawiającej
  • nr telefonu
  • nr zamówienia
  • opis wady oraz zdjęcie reklamowanego przedmiotu
  • preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru na nowy, naprawa, zwrot pieniędzy)

Reklamacje można także zgłaszać pod jednym z numerów telefonu: 693 436 470 lub 693 436 441. Informujemy, iż podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie do nas reklamowanego produktu lub produktów w stanie niezmienionym wraz z otrzymanym dowodem zakupu.